Biuletyn Informacji Publicznej
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku
Szukaj w tym dziale:
Wyników na stronę: 10 20 30

Sanok 27.12.2023 r.

 

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku zaprasza do złożenia ofert cenowych na świadczenie usług pogrzebowych od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2024 r. dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sanoku. Oferty nalezy wysłąć na adres mailowy: monika.czyz@mops.sanok.pl lub złożyc osobiście w Sekretariacie MOPS w Sanoku do dnia 5 stycznia 2024r. 

W załączeniu formularz ofertowy:

Formularz ofertowy - usługi pogrzebowe dla MOPS Sanok 2024.docx

 

Sanok 02.01.2023r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku zaprasza do składania ofert
na zakupu i realizacji Talonów żywnościowych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Sanoku na rok 2023.

 

W załączeniu pełna informacja:

 

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku zaprasza do udziału w konsultacjach, których przedmiotem jest

projekt Gminnej strategii rozwiązywania problemów społecznych dla miasta Sanoka na lata 2023-2029.

Forma konsultacji:

Opinie należy przedstawiać pisemnie na wzorze formularza konsultacji pisemnych / dokonywanych drogą mailową. Opinie należy kierować na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku, ul. Zaułek Dobrego Wojaka Szwejka 4, 38-500 Sanok.

Wyrażanie opinii elektronicznie na wzorze formularza konsultacji pisemnych / dokonywanych drogą mailową Strategii, należy przesyłać na adres: sekretariat@mops.sanok.pl

 

Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Mieście Sanoku na lata 2023-2029.pdf

Diagnoza lokalnych zagrożeń społecznych SANOK.pdf

formularz_konsultacje_spoleczne.pdf

 

 


Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sanoku zwraca się z prośbą o  przygotowanie i przekazanie oferty cenowej na świadczenie usług naprawy i przeglądu drukarek, kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sanoku w roku 2021 r.

Wymagania wobec Wykonawcy

  1. Naprawa:

1) Naprawa obejmuje wymianę lub renowację uszkodzonego elementu, sekcji, zespołu drukarki, kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjnego lub faksu. Oddany po naprawie sprzęt powinien być przetestowany.

2) Naprawy wykonywane będą u Zamawiającego, w godzinach od 7:30 do 15:30, w dni robocze od poniedziałku do piątku (koszt dojazdu winien być wliczony w cenę usługi) lub w punkcie serwisowym Wykonawcy.

3) Wymagany czas podjęcia usługi naprawy lub przeglądu serwisowego nie dłuższy niż 3 dni od momentu zgłoszenia.

4) Wymiana niesprawnych bądź zużytych części zamiennych (za wyjątkiem tonerów, tuszów oraz taśm, nie objętych przedmiotem zamówienia) może nastąpić tylko po uprzednim uzgodnieniu kosztu (ceny) wymienionego materiału z uprawnionym przedstawicielem Zamawiającego.

5) Na wykonaną naprawę Wykonawca udziela 12-miesięcznej gwarancji.

2. Przegląd:

1) W czasie przeglądu urządzeń Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia przeglądów mających na celu wykrywanie i usuwanie na bieżąco wszelkich nieprawidłowości oraz uszkodzeń występujących w procesie użytkowania tego sprzętu, a także zapobieganie powstawaniu awarii. O wszelkich stwierdzonych nieprawidłowościach i uszkodzeniach należy informować Zamawiającego.

2)  Przegląd należy przeprowadzać u Zamawiającego, w godzinach od 7:30 do 15:30, w dni robocze od poniedziałku do piątku, z zachowaniem przepisów BHP i p.poż. Koszt dojazdu winien być wliczony w cenę usługi.

 

Bardzo proszę o wypełnienie formularza, wycenę i przesłanie jej w formie elektronicznej (e-mail: monika.czyz@mops.sanok.pl)  lub złożenie osobiście w Sekretariacie MOPS w Sanoku (ul.Zaułek Dobrego Wojaka Szwejka 4) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 lutego 2021 r. do godz. 10.00.

Formularz ofertowy poniżej:

Formularz ofertowy 2021 - naprawa i przegląd.doc

 

Sanok 15.12.2020 r.

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku zaprasza do składania ofert na sprzedaż i sukcesywną dostawę węgla oraz drewna opałowego  do miejsca zamieszkania osób – podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sanoku w roku 2021.

W załączeniu pełna informacja:


MOPS_Sanok_zapytanie_ofertowe_opał_1512020.pdf

MOPS_Sanok_Formularz_ofertowy_opał_1512020.doc

 

Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sanoku zwraca się z prośbą o przygotowanie i przekazanie oferty na zakup i dostawę serwera z oprogramowaniem dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sanoku – ul. Zaułek Dobrego Wojaka Szwejka 4, 38-500.

W załączeniu pełna informacja:

zapytanie_ofertowe_serwer_30112020.pdf

Formularz_ofertowy_serwer30112020.docx

Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sanoku zwraca się z prośbą o  przygotowanie i przekazanie oferty na wykonanie, dostarczenie i zamontowanie mebli biurowych do siedziby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sanoku – ul. Zaułek Dobrego Wojaka Szwejka 4, 38-500 Sanok (dawna siedziba Aresztu Śledczego).

Prosimy o wycenę i przesłanie formularza ofertowego w formie elektronicznej (e-mail: monika.czyz@mops.sanok.pl) lub dostarczenie do MOPS w Sanoku ul. Zaułek Dobrego Wojaka Szwejka 4,
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 listopada 2020 r. do godz. 10.00.

 

W razie pytań proszę o kontakt  meilowy lub telefoniczny: 517-539-695, 517-097-958

Formularz ofertowy i projekty mebli poniżej:

 

Formularz ofertowy - meble 2020.doc

biurko.pdf

szafa.pdf

 


 

 

Uprzejmie informujemy, że od 14.09.2020 r., kontakt telefoniczny z pracownikami MOPS Sanok będzie możliwy pod nowymi numerami telefonów:
 
517-539-695
 
517-097-958

 

 
1 do 10 z 11