Sanok 27.12.2023 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku zaprasza do złożenia ofert cenowych na świadczenie usług pogrzebowych od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2024 r. dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sanoku. Oferty nalezy wysłąć na adres mailowy: monika.czyz@mops.sanok.pl lub złożyc osobiście w Sekretariacie MOPS w Sanoku do dnia 5 stycznia 2024r.
W załączeniu formularz ofertowy:
Formularz ofertowy - usługi pogrzebowe dla MOPS Sanok 2024.docx
Sanok 02.01.2023r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku zaprasza do składania ofert
na zakupu i realizacji Talonów żywnościowych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka
Pomocy Społecznej w Sanoku na rok 2023.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku zaprasza do udziału w konsultacjach, których przedmiotem jest
projekt Gminnej strategii rozwiązywania problemów społecznych dla miasta Sanoka na lata 2023-2029.
Forma konsultacji:
Opinie należy przedstawiać pisemnie na wzorze formularza konsultacji pisemnych / dokonywanych drogą mailową. Opinie należy kierować na adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku, ul. Zaułek Dobrego Wojaka Szwejka 4, 38-500 Sanok.
Wyrażanie opinii elektronicznie na wzorze formularza konsultacji pisemnych / dokonywanych drogą mailową Strategii, należy przesyłać na adres: sekretariat@mops.sanok.pl
Strategia Rozwiązywania Problemów Społecznych w Mieście Sanoku na lata 2023-2029.pdf
Diagnoza lokalnych zagrożeń społecznych SANOK.pdf
formularz_konsultacje_spoleczne.pdf
Ogłoszenie o zamówieniu na usługi społeczne
w ramach Programu Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
„Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” - edycja 2021
informacja o wyborze oferty 3.pdf
Informacja o złozonych ofertach 2.pdf
INFORMACJA O KWOCIE, JAKĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIEŃ 2.pdf
Załącznik nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2.docx
załacznik nr 2 formularz ofertowy.docx
załącznik nr 3 o pelni praw.doc
załącznik nr 4 oświadczenie o nieskazaniu.doc
załącznik nr 5 oświadczenie art. 125.docx
Załącznik nr 6 oswiadczenie o braku przynalezności.docx
Załącznik nr 7 zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby.docx
załącznik nr 8 wykaz usług.docx
Załącznik nr 9 wzór umowy.docx
załącznik nr 10 wykaz osób.docx
Program-Asystent-osobisty-osoby-niepelnosprawnej---edycja-2021-dla-jst-1607011957.docx
Ogłoszenie o zamówieniu na usługi społeczne
w ramach Programu Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej
„Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej” - edycja 2021
Informacja o unieważnieniu 3.pdf
informacja_o_wyborze_oferty_część10.pdf
informacja_o_unieważnieniu_czynności.pdf
informacja_o_wyborze_ofert.pdf
informacja_o_uniewaznieniu.pdf
informacja o złożonych ofertach.pdf
Załącznik nr 1 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.docx
załacznik nr 2 formularz ofertowy.docx
załącznik nr 3 o pelni praw.doc
załącznik nr 4 oświadczenie o nieskazaniu.doc
załącznik nr 5 oświadczenie art. 125.docx
Załącznik nr 6 oswiadczenie o braku przynalezności.docx
Załącznik nr 7 zobowiązanie podmiotu udostepniającego zasoby.docx
załącznik nr 8 wykaz usług.docx
Załącznik nr 9 wzór umowy.docx
załącznik nr 10 wykaz osób.docx
Program-Asystent-osobisty-osoby-niepelnosprawnej---edycja-2021-dla-jst-1607011957.docx
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sanoku zwraca się z prośbą o przygotowanie i przekazanie oferty cenowej na świadczenie usług naprawy i przeglądu drukarek, kserokopiarek oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla potrzeb Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sanoku w roku 2021 r.
Wymagania wobec Wykonawcy
1) Naprawa obejmuje wymianę lub renowację uszkodzonego elementu, sekcji, zespołu drukarki, kserokopiarki, urządzenia wielofunkcyjnego lub faksu. Oddany po naprawie sprzęt powinien być przetestowany.
2) Naprawy wykonywane będą u Zamawiającego, w godzinach od 7:30 do 15:30, w dni robocze od poniedziałku do piątku (koszt dojazdu winien być wliczony w cenę usługi) lub w punkcie serwisowym Wykonawcy.
3) Wymagany czas podjęcia usługi naprawy lub przeglądu serwisowego nie dłuższy niż 3 dni od momentu zgłoszenia.
4) Wymiana niesprawnych bądź zużytych części zamiennych (za wyjątkiem tonerów, tuszów oraz taśm, nie objętych przedmiotem zamówienia) może nastąpić tylko po uprzednim uzgodnieniu kosztu (ceny) wymienionego materiału z uprawnionym przedstawicielem Zamawiającego.
5) Na wykonaną naprawę Wykonawca udziela 12-miesięcznej gwarancji.
2. Przegląd:
1) W czasie przeglądu urządzeń Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia przeglądów mających na celu wykrywanie i usuwanie na bieżąco wszelkich nieprawidłowości oraz uszkodzeń występujących w procesie użytkowania tego sprzętu, a także zapobieganie powstawaniu awarii. O wszelkich stwierdzonych nieprawidłowościach i uszkodzeniach należy informować Zamawiającego.
2) Przegląd należy przeprowadzać u Zamawiającego, w godzinach od 7:30 do 15:30, w dni robocze od poniedziałku do piątku, z zachowaniem przepisów BHP i p.poż. Koszt dojazdu winien być wliczony w cenę usługi.
Bardzo proszę o wypełnienie formularza, wycenę i przesłanie jej w formie elektronicznej (e-mail: monika.czyz@mops.sanok.pl) lub złożenie osobiście w Sekretariacie MOPS w Sanoku (ul.Zaułek Dobrego Wojaka Szwejka 4) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 6 lutego 2021 r. do godz. 10.00.
Formularz ofertowy poniżej:
Sanok 15.12.2020 r.
Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sanoku zaprasza do składania ofert na sprzedaż i sukcesywną dostawę węgla oraz drewna opałowego do miejsca zamieszkania osób – podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sanoku w roku 2021.
W załączeniu pełna informacja:
MOPS_Sanok_zapytanie_ofertowe_opał_1512020.pdf
MOPS_Sanok_Formularz_ofertowy_opał_1512020.doc
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sanoku zwraca się z prośbą o przygotowanie i przekazanie oferty na zakup i dostawę serwera z oprogramowaniem dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sanoku – ul. Zaułek Dobrego Wojaka Szwejka 4, 38-500.
W załączeniu pełna informacja:
zapytanie_ofertowe_serwer_30112020.pdf
Formularz_ofertowy_serwer30112020.docx
Dyrektor Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sanoku zwraca się z prośbą o przygotowanie i przekazanie oferty na wykonanie, dostarczenie i zamontowanie mebli biurowych do siedziby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sanoku – ul. Zaułek Dobrego Wojaka Szwejka 4, 38-500 Sanok (dawna siedziba Aresztu Śledczego).
Prosimy o wycenę i przesłanie formularza ofertowego w formie elektronicznej (e-mail: monika.czyz@mops.sanok.pl) lub dostarczenie do MOPS w Sanoku ul. Zaułek Dobrego Wojaka Szwejka 4,
w nieprzekraczalnym terminie do dnia 30 listopada 2020 r. do godz. 10.00.
W razie pytań proszę o kontakt meilowy lub telefoniczny: 517-539-695, 517-097-958
Formularz ofertowy i projekty mebli poniżej:
Formularz ofertowy - meble 2020.doc